החזרי מס הכנסה

החזרי מס הכנסה

החזרי מס הכנסה מתבצעים כאשר מס הכנסה גובה יותר ממה שהוא צריך מאזרחי ישראל. את גובה מס הכנסה משלמים לפי מספר נקודות הזיכוי של כל אדם. בכל שנה מבצעים חישוב של החזרי מס שנתיים שאליהם אזרחי ישראל זכאים, אך יכולים לקרות שינויים כאלה ואחרים שיגרמו להבדלים בתשלום של המס שתצטרכו לבצע. מעוניינים לשמוע עוד על החזרי מס הכנסה? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

מהן הסיבות שבגללן תהיו זכאים להחזרי מס?

במס הכנסה הוגדרו כמה תנאים וכמה מצבים אשר מאפשרים לכם לדרוש לקבל החזרי מס בעבור תשלום עודף של תשלומי המס לאורך אותו שנה. נוסף על כך, אתם תוכלו לדרוש לקבל החזרי מס עד 6 שנים אחורה כל עוד חלה תקופת הזכאות. אם החלפת מקום עבודה, פיטרו אתכם, יצאתם לחל"ת או לשנת שבתון במהלך התקופה בה אתם זכאים להחזרי מס, תבדקו את זכאותכם. כמו כן, אם קיבלתם דמי אבטלה או דמי לידה גם אתם זכאים. גם אם התרחשו אי אילו שינויים אישיים כמו חתונה, גירושין, לידות, שיניתם מקום מגורים שיש בו הטבות מס, תבדקו את זכאותכם. חבל שזה יתפספס.

 

מה חשוב לדעת על הליך של בירור זכאות להחזרי מס?

הזכאות לקבלה של החזרי מס תיקבע אך ורק באמצעות רשות המיסים וזאת יהיה בהתאמה למסמכי הבקשה שאתם צריכים למלא. אל מסמכי הבקשה, עליכם לצרף כל מסמך שתצליחו למצוא אשר יעיד על המקרה שבגללו אתם רוצים להגיש בקשה לקבלה של  החזרי מס העודפים שנאלצתם לשלם. חשוב שתדעו שניתן להגיש את הבקשה באופן עצמאי, אך כדאי לכם להיעזר באנשי מקצוע שיכולים להגיד לכם עוד לפני הבקשה אם אתם זכאים. עוד דבר שחשוב לדעת הוא שרוב הטפסים שצריך למלא עבור הבקשה להחזרי מס יתקבלו רק באזור אפריל מדי כל שנה.

 

מתי כדאי להיעזר בחברה שמתמחה בהחזרים של מס?

התשובה לשאלה שלנו כבר נמצאת בגוף השאלה. בכל פעם שאתם רוצים או נדרשים לברר את הזכאות שלכם לקבלת החזרי מס, כדאי לכם להיעזר בחברה שמתמחה בנושאים של החזרי מס. החברה תיתן לכם כל מיני שירותים פיננסיים, היא תיתן לכם את כל הדרכים איך לבצע ניהול נכון יותר, היא תלווה אתכם בכל התהליך על ידי בעלי מקצוע שהם מומחים בענייני מיסים. אותם המומחים עוסקים ומתמחים בכל התהליך של בדיקת הזכאות לקבל החזרי מס וגם כאן החברה תלווה אתכם מתחילת התהליך ועד סופו.

 

איך מגישים בקשה להחזרי מס באינטרנט?

אם אתם רוצים להגיש בקשה של החזרי מס בצורה מקוונת, עליכם לדעת שזה ממש אפשרי ולא ממש מסובך. אך עם זאת, התהליך הנ"ל ידרוש מכם איסוף של הרבה מאוד מסמכים ותיאלצו לעבור הרבה מאוד בירוקרטיה. לכן, כל שעליכם לעשות בשביל להגיש את הבקשה, הוא בסך הכל להיכנס לאתר האינטרנט של רשות המיסים, למלא את כל הטפסים הנדרשים ואז להעלות את כל המסמכים הרלוונטיים לבקשה. לאחר שרשות המיסים תבדוק את הבקשה שלכם, אתם תקבלו תשובה אם זכאים להחזר או שלא. אם אתם מעוניינים להפוך את כל התהליך הזה לפשוט ומהיר יותר, כדאי לפנות לרואה חשבון שמתעסק בנושאים של החזרי מס והוא זה שיבצע בשבילכם את כל התהליך, החל ממילוי הטפסים, כלה באיסוף של המסמכים הרלוונטיים ואף יגיש בשבילכם את הבקשה. הוא ילווה אתכם יד ביד מתחילתו של התהליך ועד לשנייה בו תפקידו את הכסף בחשבון שלכם. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם