ייעוץ מס הכנסה

ייעוץ מס הכנסה

ייעוץ מס וייעוץ מע"מ, הם שני דברים שכל בעל חברה או בעל עסק, צריך להיעזר בבעל מקצוע תותח, וזאת בכדי שהוא יוכל לפעול בצורה חוקית לחלוטין תוך כדי שהוא ממזער ומקטין את הסיכוי לנטל המס. יש הרבה מאוד חברות בהן תוכלו לקבל ייעוץ מס הכנסה עם ליווי שהוא גם מקצועי וגם מדויק מאנשי מקצוע שמכירים את עולם המיסים יותר טוב מאשר את כף היד שלהם. מעוניינים לשמוע עוד? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

אז מה זה ייעוץ מס?

ייעוץ מס זה חלק משירותיו של יועץ המס. יועץ מס הוא אדם אשר עוסק במתן של ייעוץ בכל מיני ענייני מיסים וגם בייצוג אנשים מול רשויות המס השונות בארץ. רק אנשי מקצוע שבקיאים בענייני המיסים יכולים להעניק שירותים של ייעוץ מס. הוא היחד שיכול לייצג אנשים, והוא זה שמתעסק עם כל המילוי של הדוחות אשר בסוף מוגשות לרשויות המס, כמו הדוח השנתי. חלק מתפקידו גם הוא לייעץ ולעזור לעסקים ולחברות להתנהל נכון לפי החוקים.

 

מה ההבדל בין ייעוץ מס הכנסה, ראיית חשבון והנהלת חשבונות?

יש רק שלושה אנשים שיכולים לנהל לך או לארגון שלך את החשבונות והם אדם שעוסק בהנהלת חשבונות, אדם שעוסק בנושאים של ייעוץ מס ואדם שעוסק בראיית חשבון. מנהל חשבונות ינהל את החשבונות של החברה בצורה השוטפת, כמו מלאי, חשבוניות, משכורת ועוד. הוא יכול לייצג את קהל הלקוחות שלו רק מול ביטוח לאומי. מי שעוסק בנושאים של ייעוץ מס יכול לייצג את קהל לקוחותיו מול כל רשויות המס השונות, לאחר שעבר הסמכה מהמוסד לביטוח לאומי. הוא יכול לייצג רק שכירים, עמותות ושכירים או כל מיני חברות שההכנסה השנתית שלהן לא עוברת את ה-500 אלף ₪. לעומת כל אלה, רואה חשבון יכול לייצג את קהל לקוחות מול כול רשויות המס ללא שום הגבלה בהכנסות שלהם. הוא חייב להיות בעל תעודה והשכלה אקדמית והוא מתעסק בעוד נושאים חוץ ממיסים.

 

מה היתרונות בשכירה של שירותי יועץ אשר מתמחה בייעוץ מס הכנסה?

להיעזר במישהו שמתעסק עם ייעוץ מס יכול לעזור לכם לחסוך כל כך הרבה כאב ראש מיותר בהתעסקות מול רשויות המס השונות. נוסף על כך, הוא יכול גם למנוע מכם מפח נפש שיכול להגיע מצורת המילוי השגויה של הדו"חות ושל הבקשות, או מאי הגשה בזמן של אותם המסמכים והדו"חות, וכך להימנע מקבלה של קנסות. ייעוץ מס יאפשר לכם קבלה של ייעוץ שהוא מקצועי בכל מיני תחומים של מיסוי.

 

כיצד תבחרו את מי שייתן לכם את שירותי ייעוץ המס הטובים ביותר?

הדרך הכי טובה לבחור משרד שמתעסק עם ייעוץ מס היא לבדוק המשרד או האדם מטפלים ומתמחים בעבודה מול כמה מגזרים. עליכם לברר את כמות שנות ניסיון שיש לו ברזומה וכמה זמן המשרד שלו בעצם קיים. אתם צריכים לברר אם הוא עובד עם שותפים ואז לוודא מי יטפל בתיק שלכם במידה והיועץ שלכם לא נמצא. נקודה מאוד חשובה היא לברר עם יועץ המס שלכם נמצא בלשכה של יועצי המס, את זה תוכלו לברר דרך הלשכה עצמה. אתם צריכים לברר מהו טיב הקשר של המשרד עם מוסדות המס השונים. נוסף על כל אלה, אתם חייבים חייבים לבדוק את הכימיה ביניכם. את האדיבות שלו, את הסבלנות שלו כלפי מה שאתם שואלים ובכללי את הסבלנות שלו כלפיכם. אין סיבה לשכור מישהו שאתם לא מסתדרים איתו. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם