גיוסי אשראי לעסקים קטנים

גיוס אשראי לעסקים קטנים

גיוסי אשראי נעשים כאשר עולם העסקים צריך אשראי, מה שקורה על בסיס יום יומי. הצריכה הזו נעשית בגלל מימון של השקעות, מימון של לקוחות וכמובן גם פעילות בשוטף והצורך לכסות הפסדים. כאשר נכנס לקוח למשרד שעוסק בגיוס אשראי לעסקים קטנים, דבר אשר יקרה כשהבנק יתחיל לסרב לו על בקשות האשראי שהוא מגיש, החברה תבצע בדיקה של היתכנות כלכלית, תשאל מספר של שאלות על ההיסטוריה הבנקאית שלו, מה הוותק העסקי, תערוך חשיפה אשראית ואז תדע אם יש ביכולתה לעזור לאותו אדם ולהגיש לבנק את הבקשה לאשראי. מעוניינים לשמוע עוד? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

למה קרנות של גיוסי אשראי לעסקים קטנים קיימות?

יש היום בישראל יותר מ-10 קרנות שמבצעות גיוסי אשראי לעסקים הקטנים. הקרנות הללו קיימות כדי לחזק את מעמדם של כל העסקים במדינה וכדי להגדיל את התעסוקה של העובדים. בשביל לפנות אל הקרן, יש תהליך פנייה לעסקים מאוד מסודר, תהליך בעל דרישות קשוחות לתוכנית העסקית, כרוך בתשלום אגרה, חתימה על כל מיני תצהירי עורכי דין ותצהירי רואה חשבון, הצגה של נתונים כספיים ועוד. גיוסי אשראי מתחילים כאשר הבנק מתחיל להתריע על הקטנה של חשיפת האשראי.

 

מהן הדרכים לבצע גיוסי אשראי לעסקים הקטנים?

הדרכים בהן אפשר לבצע גיוסי אשראי מתחלקות לכמה וכמה סוגים. ראשית, אפשר לקחת הלוואות מהבנק בהתאם למטרה של העסק. שנית, אפשר לקחת הלוואות שהן לטווח ארוך יותר. הלוואה מהסוג הזה תתאים לעסקים אשר משקיעים בציוד ומשקיעים בנכסים על מנת להרחיב את הפעילות. יש הלוואות גישור אשר יינתנו לפרקי זמן קצרים יותר עד שתיכנס הכנסה גדולה מאיזשהו מקור. כמו, גיוסי אשראי  אפשר לבצע גם דרך משיכת יתר מהבנק, הלוואות מכל מיני קרנות וסיוע לעסקים אשר תפקידן הוא לעזור לעסקים קטנים ובינוניים בזמנים קשים. גם הלוואות חוץ בנקאיות, ניכיון צ'קים, הלוואות מחברות כרטיסי האשראי והלוואות מקרנות פנסיה וקרנות השתלמות. כל אלה ועוד הן דרכים לבצע גיוסי אשראי לעסקים קטנים ובינוניים.

 

איפה תוכלו לקבל ייעוץ עבור גיוס אשראי?

יש הרבה פורטלים ברשת שיעניקו לכם ייעוץ עבור גיוסי אשראי. בעליי עסק אשר צריכים להלוואה בתנאים נוחים בצורה הכי מהירה שיש, יכולים לפנות לפורטל כזה או אחר, שהשימוש בו הוא נוח, אתם לא צריכים להתחייב לשום דבר והם גם אפקטיביים מאוד. הפורטלים הללו מנוהלים על ידי צוות של כלכלנים והם יעזרו לכם להשיג את ההלוואה המשתלמת ביותר מאחד המוסדות הפיננסים שקיימים בארץ.

 

אילו טיפים קיימים לגיוס אשראי?

אם עסק, בינוני או קטן רוצה לבצע גיוסי אשראי מקרן שהיא נמצאת בערבות של המדינה או לבצע הלוואה מבנק מסוים, הוא להגיע עם תוכנית עסקית בצורה ייצוגית, כרוכה, הוא צריך להיות לבוש בצורה מכובדת ומהודרת , נדרש ממנו להכין את המסמכים אשר דרושים לאותה פגישה ללא כל חוסרים שיכולים לגרום לבנקאי לא לאשר לכם את ההלוואה. חשוב ביותר שהלקוח ידע מה הוא רוצה להגיד לבנקאי, שידע להגיד לו מה המטרה של ההלוואה. ככל שהמטרה של ההלוואה תהיה בכיוון של פיתוח העסק, של גדילה, של מימון ימי לקוחות וגם של מימון ימי מלאי, יש סיכוי יותר טוב שהבנק יאשר את ההלוואה. מעבר לסכום של ההלוואה, הלקוח צריך להגיד לבנקאי בדיוק מה טווח הזמן שהוא מבקש עבורו את האשראי. אם זה מקרה בו מדובר על הלוואת מימון ייבוא, על מסגרת ניכיונות לפעילות שוטפת, מסגרת חח"ד או הלוואה מסחרית ל- 5 שנים, הדבר יקל מאוד על הבנקאי בהגדרה של הצורך ובמציאת הפתרון. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם