ייצוג מול מס הכנסה

ייצוג מול מס הכנסה הוא שירות אשר עסקים חברות מקבלים אותו. השירות הזה כולל בתוכו ייצוג של הלקוח מול כל רשויות המס השונות, כמו מס הכנסה, המוסד לביטוח לאומי ומשרדי מע"מ. השירות כולל בתוכו טיפול גורף בכל מה שקשור לעבודה מול הרשויות, בין אם זה טיפול במכתבים, הרשאות, התראות, ועוד כל מיני הוראות אחרות. מעוניינים לשמוע עוד? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

האם ייצוג מול רשויות המיסים הוא חובה לפי חוק?

בסופו של יום, אף אחד לא מחויב להשתמש בשירותים של ייצוג מול רשות המיסים לפי החוק. אך עדיין, לא כדאי למנוע בזבוז של זמן מצידכם ולהימנע מתשלומים שהם מיותרים ביותר? יועץ מס מקצועי ואמין יכול לחסוך לכם את כל זה בעזרת אותם שירותים של ייצוג מול רשויות המיסים. אם תפקידו את כל מה שקשור לנושא החשבונאות, אם תפקידו את הייצוג בידיים של יועץ המס אתם תאפשרו לו לטפל במהירות וביעילות בכל מה שקשור להתנהלות מול כל רשויות המיסים, כלומר, היועץ יהיה אחראי לפתיחה של התיקים, ייצוג בדיונים ואף הגשה של הדוחות החודשיים והדוחות השנתיים.

 

מי מבצע את ייצוג מול רשויות המיסים?

היום לא תוכלו לראות כמעט עסקים שלא שוכרים את שירותיהם של משרד רואי חשבון למטרת של ייצוג מול רשויות המיסים. הם אלה שמבצעים את הייצוג, הם אלה שעושים את כל העבודה על הצד הטוב ביותר בצורה הכי מדויקת שניתן, הם ימנעו מכם תשלומי קנסות מיותרים, ויעשו לכם את כל חישובי המס ותכנוני המס. הם יבצעו את הגשת הדוחות השנתיים, יבצעו תיעוד של כלל ההכנסות וההוצאות של העסק בהתאם לתקנות. הם יגרמו להכל לעבוד ללא כל ליקוי או פגם בדרך. לכן, מאוד חשוב לקחת משרד רואי חשבון מקצועי שמתמחה בנושא של ייצוג מול רשויות המיסים.

 

באילו מקרים תצטרכו ייצוג בפני רשויות המיסים?

יש מספר מקרים בהם תצטרכו ייצוג מול רשויות המיסים. בעת ביקורת של ניהול ספרים, רשות המס תבחן איך אתם מנהלים את הספרים של העסק, האם אתם שומרים את כל הקבלות והחשבוניות ועוד. במקרה של ביקורת מע”מ ייבדקו אם כל הדברים אשר התקזז עבורם המע”מ באמת קיימים וגם נמצאים בעסק. עם צד שלישי מדווח על חשדות שההתנהלות של העסק לא תקינה, מס הכנסה עשויים לבוא לביקורת. יש מקרים שבהם תהיה ביקורת בהפתעה והיא תהיה מדגמית ושגרתית לחלוטין. עליכם לדעת שלרשויות המיסים יש אפס סובלנות אל מול עברייני המס. לכן במקרים של ביקורות, לפחות האלה הידועות מראש, תציידו את עצמכם בשירותי ייצוג מול רשויות המיסים.

 

האם צריך להיעזר במשרד רואי חשבון במקרים של ייצוג בפני רשויות המיסים?

כמו שכבר ציינו, אין אף חוק שיחייב אתכם להשתמש בשירותים של ייצוג מול רשויות המיסים. אך עדיין זה יכול מאוד לעזור לכם בביקורת של רשות המיסים. שירותים מהסוג הזה יספקו לכם שקט ורוגע נפשיים, מכיוון שאתם תהיו בטוחים שבחרתם באנשי המקצוע הנכונים. הם יספקו לכם הכנה לקראת מה שהולך לבוא והם יתנו לכם את כל הכלים הנכונים להתמודד עם הביקורות הללו, כך שאם יש ליקויים, תוכלו לטפל בהם עוד לפני. בעצם, שירותים של ייצוג מול רשויות המיסים על ידי רואה חשבון מקצועי הוא יקר מפז הרבה לפני שאתם בכלל מגיעים לשלב של הביקורת. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם