ליווי וייעוץ כלכלי

ליווי וייעוץ כלכלי

מהו ליווי וייעוץ כלכלי?

הפעילות של כל עסק מתבססת על תחומים שונים ופרמטרים שונים. זה מתחיל בקשרים עם הספקים והלקוחות, זה ממשיך למשרות של העובדים ולתפקידיהם השונים, מגיע לתמחור של המוצרים והשירותים השונים ולא נגמר לעולם. בכל אחד מהפרמטרים השונים אשר מרכיבים את העסק, יש פן שהוא כלכלי-פיננסי. אם אתם שואפים להגיע לפעילות שהיא רווחית, כדאי לכם להיעזר בשירותים של ליווי וייעוץ כלכלי. ליווי מהסוג הזה יכול לגעת בשכבות שונות של כל מה שמתרחש בתוך העסק, תוך כדי בחינה של נקודות הכוח ונקודות התורפה של העסק, איפה יש בעיות וליקויים שצריך לפתור ועוד. אך כמובן ששירותיו של ליווי וייעוץ כלכלי מתרכזים בחלק הפיננסי, הרי בשביל זה התכנסנו.

 

מתי ליווי וייעוץ כלכלי יכול לעזור לעסק שלכם?

ליווי וייעוץ כלכלי יכול לעזור בכל מיני מצבים ומקרים. קודם כל, הליווי והייעוץ מיועדים לעסקים אשר מתקיימים בתחושה מתמדת של חוסר מיצוי של הפוטנציאל הכלכלי שלהם. נוסף על כך, הליווי מיועד גם לבעלי העסקים שמרגישים כי הם לא מצליחים להשתלט על כל הניהול הכלכלי של העסק, אם זה מחוסר הבנה, חוסר בזמן או חוסר בכלים מקצועיים. יתרה מזאת, ליווי וייעוץ כלכלי מיועד לעסקים אשר עוברים תקופות קשות של משברים והם צריכים ליווי וייעוץ מקצועי על מנת שיוכלו להתייצב ולעבור בצורה הדרגתית לרווחיות. על כל זאת ועוד, ליועץ כלכלי יש תפקיד מאוד חשוב בהקמה של עסק חדש. הוא זה שבוחן מה הכדאיות הכלכלית של העסק העתידי ואם התכנון שלו נכון וריאלי. מעבר לכל זה, כדאי לכם לפנות ליועץ כלכלי פעם בכמה זמן רק בשביל לדעת איפה אפשר לייעל ולחסוך בהתנהלות של העסק, כדי שתוכלו לקבל תמונת מצב מלאה וברורה לגבי הפן הכלכלי של העסק.

 

איך תבחרו יועץ מתאים?

אז עד עכשיו דיברנו על אילו כישורים דרושים מהיועץ שעוסק בנושאים של ייעוץ כלכלי. אך נוסף על כל אלה, קיימת חשיבות רבה להתאמה של היועץ לעסק שלכם. לכן, כשאתם פונים ליועץ כלכלי אתם צריכים לשאול אותו מה הניסיון שלו בליווי עסקים שהם מאותו תחום הפעילות שלכם. הניסיון מהווה יתרון, מכיוון שזה יתבטא בהמלצות שיהיו יותר מדויקות לעסק שלכם וכך גם הצעדים יהיו יותר יעילים. כמו כן, כדאי לכל לשאול אותו אם הוא ביצע בעבר ליווי וייעוץ כלכלי ללקוחות עם אותם הצרכים כמו שלכם.

 

איך עזרה של יועץ כלכלי שמספק הן ליווי והן ייעוץ יכולה לסייע לעסק שלכם?

ליווי כלכלי יתאים לכל העסקים שעוברים תקופה של משבר כלכלי. הייעוץ מגיע מאדם שיש לו הרבה ניסיון בתחום והיכולות שלו כבר הוכיחו את עצמן. אנו מדברים על תהליך שהמטרה שלו היא להוציא את העסק שלכם מהמשבר החומר או הקל שאליו הוא נקלע ולמנוע מצב של הליכי הוצאה לפועל והליכים של כינוס נכסים. לכן, הייעוץ יתמקד בליצור ולבסס שקט תעשייתי על מנת שיהיה אפשר להתחיל לגייס אשראי בסכום שנחוץ, על ידי כל מיני הסכמים מחודשים אל מול הספקים, ניהול יותר טוב של תזרים המזומנים, מחזור של הלוואה, מעבר לדרכי התנהלות מסודרות ומאורגנות, שיפור של הגבייה ועוד. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם