סוחרים בבורסה עם ברוקר זר

סוחרים בבורסה עם ברוקר זר

סוחרים בבורסה עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי גילו כבר מזמן את היתרונות של המסחר על ידי ברוקר זר. ברוקר זר הוא בעצם כמו גוף פיננסי אשר נמצא מחוץ לישראל ואפשר לבצע דרכו השקעות בכל מיני בורסות בכל רחבי העולם. הגוף הזה נותן לסוחרים מישראל את האפשרות לפתוח חשבון מקוון, להעביר אליו סכום כסף מסוים ולהתחיל לסחור. מעוניינים לשמוע עוד? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

מה הם היתרונות שיש לסוחרים עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי?

יש כמה וכמה יתרונות בכל הנוגע לנושא של סוחרים בבורסה עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי.

קודם כל המסחר דרך ברוקר זר יותר זול מבחינת העמלות ויש בו יותר פיזור של סיכונים. נוסף על כך, הסכום המינימלי לשאתם צריכים בשביל לפתוח חשבון יהיה ברוב הפעמים חצי מהסכום שידרשו מכם הברוקרים שבארץ. אך לפני שאתם רצים לסחור, עליכם לדעת כי סוחרים בבורסה עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי למס הכנסה. הסיבה לכך היא שבארץ הברוקרים משלמים את המס, וכשזה נעשה על ידי ברוקרים זרים, עליכם לשלם את המס בעצמכם. עוד יתרון הוא שיש פחות קיזוז של הפסדים, כלומר אם לא הרווחתם לא שילמתם מס. רק על ידי הדוח השנתי אתם יכולים לקזז את ההפסדים, כלומר, אם הפסדתם ואתם רוצים להעביר את ההפסד הזה לשנת המס הבאה, עליכם להגיש דוח מסודר.

 

כיצד עושים זאת?

סוחרים בבורסה עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי חייבים להגיש את הדוח במידה ולא נוכה להם מס במקור. המועד של הגשת הדוח הוא בדרך כלל יהיה עד סוף חודש מאי. לאחר שאותם סוחרים בבורסה עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי הגישו את הדוח ומס הכנסה טיפלו בו, הם יקבלו את השומה דרך הדואר. לאחר מכן הם צריכים לעבור ולוודא שהכל תקין ולא נפלו שום טעויות כאלה ואחרות.

 

למה סוחרים בבורסה עם ברוקר זר מחויבים להגיש דוח שנתי למס הכנסה?

סוחרים עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי חייבים להגיש אותו כי ברוקר זר לא מנכה את המס שצריך לנכות ולכם הם צריכים לבצע את הפעולה הזו בעצמם. מכיוון שברוקר זר לא מנכה מס במקור, חובת התשלום של המס וחובת הדיווח עליו נופלת על סוחרים עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי.

 

איזה ברוקר זר  כדאי לסוחרים בבורסה אשר מחויבים בהגשת דוח שנתי לבחור?

יש כמה ברוקרים זרים אשר סוחרים בבורסה עם ברוקר זר המחויבים בהגשת דוח שנתי יכולים לבחור. קודם כל תבחרו רק ברוקר שהוא אמין ומוכר בשוק. נכון שכספי ההשקעה שלכם לא יהיו אצלו פיזית והוא לא יכול להשתמש בהם כרצונו, אבל כן הייתם רוצים שהכסף שהשקעתם יהיה בטוח לאורך כל ההשקעה. נוסף על כך, כדאי לכם לבחור רק בברוקר שלא גובה עוד עמלות ושלא גובה גם דמי ניהול שהם גבוהים כל כך. אל תבחרו בברוקר זה שלקח לו יותר מדקה לענות לשיחה שלכם. זה רומז על אי רצינות ועל רמת תפעול נמוכה בשירותים שהוא מציע. בהתאם לכך, כדאי לכם לבדוק מהם שעות הפעילות של הברוקר. ככל שהוא עובד יותר שעות, יותר טוב. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם