שירותי ייעוץ מס

שירותי ייעוץ מס

שירותי ייעוץ מס ניתנים על ידי שירותי ניהול חשבונות בעת הקמת עסק או ניהולו. אחד מהתחומים העיקריים ביותר בראיית חשבון הינו המיסוי. תהליך המיסוי הוא כשהמדינה גובה מכלל האזרחים שלה לשלם למדינה אחוז מסך ההכנסות שלכם והפעילויות העסקיות שלכם. אחת הסיבות העיקריות שכדאי להתייעץ עם שירותי יעוץ מס היא בשביל לדאוג שלא תשלמו מעבר למה שאתם צריכים. האם ייעוץ מס באמת יכול להועיל לעסק שלכם? אילו שירותים נוספים מתלווים לשירות ייעוץ מס? למי מתאים להשתמש בשירותים אלו? ועוד שאלות שמעניינות את כולכם. מעוניינים? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

איך ייעוץ מס יכול לסייע לעסק שלך?

מהרגע בו החלטתם על פתיחת עסק ועד להקמתו, כדאי שתיעזרו בליווי צמוד בעת מילוי הטפסים ורישום העסק שלכם ברשויות המס השונות. ייעוץ מס יכול לספק עבורכם ייעוץ נוסף של תחזיות ותוכניות פיננסיות הכדאיות ביותר ותמחור מוצרים, שיאפשרו לעסק שלכם תחילת פעילות מוצלחת עם תשתית פיננסית ברורה. הגשת דו"חות תקופתיים היא דרישה חוקית שמחייבת כל בעל עסק להגיש למס הכנסה. דוגמאות לדו"חות שיש להגיש: דו"ח שמדווח על המע"מ כל חודש, דו"ח לביטוח לאומי, דו"ח של ניכויים עבור שכר עובדים וניכוי מס במקור מספקים. נוסף על כך, יועץ מס יוכל לייצג אתכם מול רשויות המס ובכך לפטור אתכם מהתעסקות בהגשת מסמכים ודו"חות שונים.    בעניין של החזרי מס, יועץ שתחום העיסוק שלו הוא ייעוץ מס יוכל לסייע לכם בעת הגשה לבקשת החזר מס בסוף שנת המס שחלפה.

 

איזה שירותים הם נלווים לייעוץ מס?

ייעוץ מס הוא לא מתעסק רק בייעוץ, אלא ישנם גם שירותים נלווים לשירות זה. ראשית, שירות ניהול תזרים מזומנים, זהו שירות שנועד לנהל את ההכנסות של התקבולים אל מול ההוצאות שהעסק משלם עליהם במטרה לעמוד בסך ההתחייבויות שהעסק התחייב אליהם. כדי למנוע קריסת העסק ושמירה על כספי העסק כמצב יציב, צריך לנהל נכון את התזרים מזומנים שנעשה מראש. שנית, תקבלו שירותי הנהלת חשבונות, בשירות זה תקבלו רישום כספי עבור כל ההוצאות והעסקאות שהעסק שלכם מבצע בזמן פעילותו השוטפת. הרישום מבוצע על פי חוקי ניהול ספרים וכולל בתוכו חישובי רווח ואף הכנת דו"חות כספיים. לבסוף, ייעוץ ועזרה בגיוס אשראי ומשאבים נוספים לניהול הפעילות, בשביל לממן את פעילותו השוטפת של עסקכם, לעיתים דבר זה מצריך מימון חיצוני בנוסף להון העצמי ההתחלתי שברשותכם. יועץ מס, מסייע בלקיחת הלוואות במסלולים נוחים. ייעוץ מס זהו תחום שיכול לפטור אתכם מהתעסקות בלתי נגמרת בטפסים ולפנות אתכם לניהול ותפעול העסק שלכם.

 

על מה אחראי יועץ שעוסק בשירותים של ייעוץ במס?

כשמדברים על ייעוץ מס, חשוב להבין שיש ליועץ עוד מספר תחומים עליהם הוא אחראי. כמו מילוי דוחות – הוא עוזר ללקוחותיו למלא דו"חות וטפסים רלוונטיים. אף ישנה אפשרות שהיועץ מס ימלא את הדו"חות במקומכם.  יועץ מס רשאי בהינתן אישורכם, יוכל לייצג אתכם מול רשויות המס. הוא עושה תכנון של המס לכל השנה – הוא מבצע תכנון פיננסי שמטרתו להפחית את גובה המס שתשלמו במהלך השנה. נוסף על כל התפקידים הללו, יועץ מס בודק לפי הדוחות אם אתם זכאים להחזר מס, בדרך כלל נעשה לשכירים, אך אפשר לבצע גם לעצמאיים. ייעוץ מס לעיתים נראה כמו משהו שאפשר להסתדר בכוחות עצמכם בהתעסקות בכל הדברים הללו, אך אין זה פסול לתת את העבודה הזו ליועץ מס אשר מבין בכל החוקים והדינים.

 

למי מתאים לפנות לקבלת עזרה בשירותי ייעוץ המס?

תחום ייעוץ מס בעל משרדים רבים אשר מתמחים בתחום המיסוי ויכולים לסייע משמעותית לאנשים פרטיים  ולחברות שונות אשר מבקשות עזרה באספקטים פיננסיים רבים. אם אתם תוהים אם כדאי לכם לפנות לשירותי ייעוץ מס, אז ריכזנו לכם את כל מי ששירותים מסוג זה יכולים להתאים להם. אם אתם בעלי חברות, עצמאיים או שכירים, תוכלו לפנות ליועץ מס אשר יוכל לסייע לכם בכל דבר שתצטרכו. אם אתם מתקשים עם הבירוקרטיה של כל המוסדות הממשלתיים, כמו מס הכנסה וביטוח לאומי, פנייה ליועץ מס וכל לסייע לכם. אם אין ברצונכם להתעסק עם ניירת ובירוקרטיה, כמו ניהול חשבונות, חישובי שכר למיניהם, הצהרות הון וכו'. נוסף לכל אלו, אם ברצונכם שיעץ מס מוסמך יעשה עבורכם החזר מס ותיאומי מס. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם