שירותי ראיית חשבון

שירותי ראיית חשבון

ראיית חשבון של משרדי רואי חשבון אשר מוכרים ומומחים בתחומם, יתנו את שירותי ראיית חשבון הכי מובילים בכל תחום המיסים, ינהלו מגוון רחב מאוד של כל מיני מחלקות ייעודיות שיתנו לכם מענה מהיר, מקצועי ומקיף לכל מה שרק תצטרכו, עמו התנהלות שוטפת מול רשויות המס, מענה לסוגיות מס וייצוג בדיונים, סיוע בהנהלת חשבונות שוטפת ועוד. מעוניינים לשמוע עוד? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

האם כל עסק חייב לקבל שירותים של ראיית חשבון?

חד משמעית לא. אף עסק לא חייב לקבל שירותים של ראיית חשבון. בעלי עסקים יכולים לדווח גם בצורה עצמאית. מה שכן, אם תפנו למשרד מקצועי ומנוסה שעוסק בנושאים של ראיית חשבון תאפשרו לעסק שלכם להרוויח יותר ממה שהוא מרוויח כרגע, להתנהל יותר נכון, וכך בעצם תאפשרו לו לצמוח תוך כדי שימוש בבקרה ותכנון משותף. תמיד כשיש איש מקצוע בסביבה שתפקידו הוא לבחון מפעם לפעם את הביצועים של העסק, שמים לב לדברים שלא הייתם שמים לב אליהם בעבר.

 

מה נכלל בתוך שירותי ראיית חשבון?

כל משרד אשר עוסק בנושאים של ראיית חשבון יוכל לספק לכם שירותים שונים, אך לא בהרבה. השינויים תלויים במה הם המשאבים של אותו משרד, מה הידע ומה הניסיון של אנשי המקצוע בתוכו. ברוב המשרדים של ראיית חשבון יציעו לכם בנייה של תוכנית עסקית, תכנון מס, פתיחה של עסק, שירותי חשבונאות ועוד.

 

למה צריך רואה חשבון?

לא בכל מצב תצטרכו את השירותים של ראיית חשבון או בשל הנהלת חשבונות. יש עסקים מסוימים שלפי החוק הם חייבים להשתמש בשירותים של רואה חשבון למטרת ביקורת של הדוחות הכספיים. עסק עצמאי, עוסק שמוגדר כעוסק פטור או עוסק שמוגדר כעוסק מורשה אינם חייבים להעסיק רואה חשבון.

 

איך תבחרו רואה חשבון?

כאשר אתם בוחרים בן אדם אשר מתמחה בנושא של ראיית חשבון עליכם לקחת בחשבון את סוג ההתמחות שלו. יש רואי חשבון אשר התחילו את הדרך שלהם במשרדים הגדולים יותר והם מתעסקים יותר בהכנה של דוחות כספיים, הנפקות בבורסה, איחוד דוחות ועוד. ומנגד, יש רואי חשבון אשר התחילו את הדרך שלהם במשרדים הקטנים יותר והם מתעסקים יותר בדוחות שנתיים, הנהלת חשבונות, הצהרות הון ועוד. כמו כן, עליכם לבדוק גם את שנות הניסיון של אותו בעל מקצוע שמתעסק עם ראיית חשבון. נכון שניסיון זה קריטריון מאוד חשוב, אך שימו לב שרואה חשבון שיש לו שנים רבות של ניסיון יכול להגיע למצב של שחיקה. לכן, אתם צריכים שרואה החשבון שלכם יהיה מספיק מנוסה אך שיהיו לו גם אנרגיות לעשות, רצון להצליח גם עבורו וגם עבורכם. קריטריון נוסף בבחירה של רואה חשבון מתאים הוא פשטות. הפשטות אומרת הבנה. הרי רוב בעלי העסקים לא באמת יודעים מה קורה מאחורי הקלעים ומה רואה החשבון עושה עבורם, וגם לא תמיד הם יודעים מה החובות שלהם מול רשויות המס. לרואה החשבון יש את היכולת ויש את האפשרות להפוך את כל המידע הזה להיות נגיש וברור עבורכם. עליכם לוודא שרואה החשבון יודע להסביר לכם את כל הדברים הנ"ל. גם אם תבינו רק חלק ממה שנאמר, עדיין זה צעד בתהליך. נוסף על כל אלה, בעת בחירתו של בעל המקצוע הכי מתאים עבורכם שעוסק בנושאים של ראיית חשבון, חשוב שהוא יבצע מעקב שוטף לגבי הלקוחות שלו ברשויות המס השונות. יש רואי חשבון שיידעו אילו דברים אמורים להגיע ומתי אך ברוב המקרים, יפתחו כל מיני דברים ברשויות שהוא לא היה יכול לראות אותם מראש. לכן, חשוב שתהיה לו היכולת לטפל בהכל בהקדם האפשרי ולהימנע מקנסות, עיקולים ועוד. אז אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם