שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי

שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי

שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי צריכים להגיש דוח שמרכז את כל ההכנסות שלהם. החשיבות למילוי של הדוח, של המועד שלו ושל דרך ההגשה שלו היא מאוד גבוהה. מילוי נכון או אי עמידה בכללי המילוי והשליחה יכולים לגרור תשלומי מס נוספים וקנסות מיותרים. מעוניינים לשמוע עוד? לשיחת ייעוץ השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

 

מה המשמעות של שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי?

הדוח השנתי הוא דוח שמגישים אותו רק פעם בשנה למס הכנסה והוא משקף את כל הפעילות הכלכלית שהייתה לכם בשנה הקודמת. הוא מקבץ בתוכו את כלל ההכנסות וההוצאות שלכם, את ההוצאות על השכר של העובדים, הפרשות לביטוחים כאלה ואחרים ועוד. במקרים בהם שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי, המשמעות היא שזה שכיר שיש לו הרבה מאוד הכנסות דבר שיכול להרים גבה ברשויות המס ולכן גם הם מחויבים למלא דוח שנתי.

 

האם שכירים המחויבים בהגשת דוח שנתי חייבים להכניס סעיף של הוצאות?

כל דוח שנתי חייב להכיל בתוכו סעיף של הוצאות. גם במקרים של שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי. כל ההוצאות המוכרות של העסק או של השכיר רק יטיבו עימם כי הם יקטינו בעצם הרווח השנתי שלהם וכך גם את נטל המס. הוצאות שלא מוכרות לא נכנסות בתוך הדוח השנתי. ההוצאות המוכרות הן הוצאות שקשורות לעסק בתור עצמאי והוצאות שקשורות למקום העבודה בתור שכיר. גם שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי יכולים להכניס לדוח שלהם הוצאות שהם מוכרות באופן חלקי כמו העצמאיים בעלי העסקים. כל הוצאה והוצאה מוכרת בעסק שתיכנס לדוח תקטין את סך כל ההכנסות ובכך תביא להקטנה של הרווח הנקי בעסק. את מס ההכנסה מחשבים לפי הרווח הנקי של העסק וכתוצאה מכך, כל הוצאה מוכרת תביא לכם להפחתה בתשלום של המס השנתי.

 

מה עושים במידה ולא מגישים את הדוח?

במקרים בהם שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי לא מגישים את הדוח השנתי הם חשופים להעמדה לדין שהוא פלילי, קנסות ואפילו עונשי מאסר. בהתאמה לאחד הסעיפים בפקודה של מס הכנסה, שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי שלא יגישו את הדוח השנתי, עלול לקבל שנה של מאסר, קנס כספי או שניהם ביחד. לכן, לא כדאי להסתבך סתם ועדיף להגיש את הדוח השנתי בזמן וכמו שצריך. 

 

איך שכירים עם הכנסה של מעל 650K מגישים את הדוח השנתי אליו הם מחויבים?

שכירים בעלי הכנסה של למעלה מ- 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי מגישים אותו בדיוק כמו כל אחד אחר. מגישים את הדוח באמצעות טופס שבו מדווחים על כל ההכנסות שלכם וכל הנתונים הנוספים והרלוונטיים שקשורים לאותה שנת מס. לפני שאתם שכירים עם הכנסה של מעל 650K המחויבים בהגשת דוח שנתי מגישים אותו במשרדי מס הכנסה, עליכם לשדר אותו דרך האינטרנט. אם לא מילאתם לבד ונעזרתם ברואה חשבון או איש מקצוע אחר, הוא זה שצריך להגיש בשבילכם את הדוח השנתי גם דרך האינטרנט וגם למס הכנסה. אם אתם מרגישים שחלק מהנאמר פה נכון לגביכם, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם.

לוי אונגר סלילת רואי חשבון

אנו מספקים שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר לעסקים קטנים, בינוניים וחברות.
בעזרת ניהול מיסים חכם ומדויק נעזור לכם לשלם פחות מיסים!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

נגישות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות התקשרו

או השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ראשוני ללא עלות!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם